EverQuest Next Landmark będzie działał wyłącznie z systemami 64-bitowymi – poinformował na Twitterze David Georgeson, dyrektor rozwoju serii EverQuest. Wbrew oczekiwaniom, studio Sony Online Entertainment nie będzie w stanie zapewnić wsparcia dla systemów 32-bitowych. Prawdopodobnie to samo dotyczyć będzie pecetowego wydania EverQuest Next, pełnoprawnej kontynuacji słynnego cyklu MMORPG. Dla części graczy informacja ta może oznaczać konieczność zmiany systemu operacyjnego. Z drugiej strony, szumne zapowiedzi tego „nextgenowego MMO” raczej nie zwiastowały niskich wymagań sprzętowych.
Kilka dni temu rozpoczęły się testy wersji alfa
EverQuest Next Landmark. Nabywcy jednego z sprzedawanych na oficjalnej stronie pakietów z grą (za minimum 59,99 dolarów) zaczęli już zabawę w budowanie. Przypominamy, że dostępny wyłącznie na PC
Landmark ma stanowić preludium do właściwej rozgrywki w
EverQuest Next. Produkcja jest swego rodzaju piaskownicą, w której główną atrakcję stanowi możliwość stawiania własnych konstrukcji z pozyskanych w świecie gry surowców. Tym samym użytkownicy mogą przetestować system modyfikacji terenu, jaki twórcy mają zamiar zaimplementować w
EverQuest Next.
Źródło:
"luckie" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2014-02-04 16:23:37
|
|